Hirdetés

Ezért kellett kukázni az eredeti Fallout fejlesztőinek 3D-s Fallout 3 játékát

|

Az Obsidian első embere elárulta, hogy anno ők is dolgoztak egy 3D-s Fallout 3-on, de a projektet végül törölni kellett

Hirdetés

Mint azt a legtöbben tudjátok, az első két epizód után a Fallout 3-at már nem a Black Isle, hanem a Bethesda jegyzi. Azt eddig is tudtuk, hogy az eredeti fejlesztők dolgoztak a folytatáson, sőt, több videó is kikerült a Van Buren kódnéven futó projektből, ez azonban még egy izometrikus nézetű játék volt. Amit kevesen tudnak, hogy nem ez volt az egyetlen próbálkozás.

Az Obisidan feje, Fergus Urquhart most egy interjúban mesélte el, hogy a Black Isle anno egy 3D-s játékon is dolgozott.

Akkoriban a 3D volt a menő. Úgy döntöttünk, hogy ideje 2D-s motorról 3D-s motorra váltani, úgyhogy el is kezdtünk dolgozni egy NDL nevű 3D-s technológián.

Nem sokkal később a csapat mögött álló Interplay kiadó pénzügyi problémákba ütközött, így az izometrikus Falloutból végül Icewind Dale lett, az NDL technológiát pedig eladták a Gamebryo-nak. Később a Bethesda ezt használta fel a Fallout 3-hoz.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)