Azért csak a második, mert a Modern Warfer 2 fricskák, az itt-ott elejtett poénok (Bolívia dzsungelében érdemes ám figyelni a srácok szövegére) ellenére humor tekintetében jócskán elmarad elődjétől.
Ezzel együtt a szórakoztatóra sikerült kampány és a szervertúlterhelés ellenére is lehengeről multiplayer immáron 2,3 millió játékost vett rá arra, hogy gyűjteményét egy-egy Battlefield: Bad Company 2 példánnyal bővítse. Tény, hogy a nagy riválisból az első napon eladtak annyit, mint jelen írás tárgyából szűk három hét alatt, de ez nem ok a szégyenkezésre.
A EA és a DICE párosa a példányszámon felül olyan érdekes adatokkal szolgált még, mint hogy az egyszerre online küzdő játékosok száma elérte a 230 ezret is, és csak a sajtóközleményt megelőző nap folyamán 2,9 millió órát töltöttek a Battlefield: Bad Company 2 játékosai online.