Hirdetés

Battlefield: Bad Company 2 - Viszik, mint a cukrot

|

Az Electronic Arts nem kis büszkeséggel adta a világ játékok iránt érdeklődő részének tudtára, mennyit sikerült elpasszolni a második legviccesebb Battlefield játékból.

Hirdetés

Azért csak a második, mert a Modern Warfer 2 fricskák, az itt-ott elejtett poénok (Bolívia dzsungelében érdemes ám figyelni a srácok szövegére) ellenére humor tekintetében jócskán elmarad elődjétől.



Ezzel együtt a szórakoztatóra sikerült kampány és a szervertúlterhelés ellenére is lehengeről multiplayer immáron 2,3 millió játékost vett rá arra, hogy gyűjteményét egy-egy Battlefield: Bad Company 2 példánnyal bővítse. Tény, hogy a nagy riválisból az első napon eladtak annyit, mint jelen írás tárgyából szűk három hét alatt, de ez nem ok a szégyenkezésre.



A EA és a DICE párosa a példányszámon felül olyan érdekes adatokkal szolgált még, mint hogy az egyszerre online küzdő játékosok száma elérte a 230 ezret is, és csak a sajtóközleményt megelőző nap folyamán 2,9 millió órát töltöttek a Battlefield: Bad Company 2 játékosai online.

 

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)