Gordon Walton a BioWare Austin vezető most árulta el, hogy 2005 decemberében kezdtek el dolgozni a játékon. Egyelőre még csak a GDD (game design document) háromnegyede készült el, viszont már most összeszkábáltak pár prototípust. A játék motorjául a Simultronics cégtől licencelt HeroEngine-jét használják és egyelőre nagyon elégedettek vele.
James Ohlen (képünkön), egy másik BioWare designer azt hangsúlyozta ki, hogy a sztorinak hatalmas jelentősége lesz a játékban - ez szerintük egyelőre még nem jellemző a többi MMORPG-re (bár a Lord of the Rings Online-ban kísérleteznek majd hasonlóval, de meglátjuk, az milyen lesz...) A feljesztők szerint a hagyományos MMO-kban eléggé unalmas, hogy pár sorban eldarálják neked a questeket, aztán mehetsz ölni mobokat - ők ennél sokkal látványosabb, érdekesebb sztorit és küldetéseket szeretnének. "Az igazi kihívás az, hogy a történetünk hasonlóan jól működjön egy MMORPG-ben, mint single játékainkban" - tette még hozzá Ohlen.
Az ELSŐ infók a BioWare MMORPG-ről!
Arról már pletykákat, mendemondákat, sejtéseket eddig is lehetett hallani, hogy a BioWare MMORPG-t készít, ám a legelső konkrét információkra most csaptunk le vércseként az Interneten!
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés