Nem sokkal az E3 után olyan hírek keringtek a játékvilágban, hogy a Far Cry 5 mellett az Assassin's Creed Origins is dobja a térkép egy-egy részét felfedő kilátókat. Az új AC kreatív igazgatója, Ashraf Ismail nemrég tisztázta, mi is a helyzet a rendszerrel, ami teljesen azért nem tűnik el.
"Ezúttal is lesznek kilátóink. A fejlesztés korai szakaszában sokat vitáztunk rajta, de végül úgy döntöttünk, szép tisztelgés ez a széria korábbi részei előtt"
- mondta Ismail. Majd hozzátette, hogy ennek kettős funkciója lesz: egyfelől minden alkalmat szeretnének kihasználni, hogy különböző szemszögekből megmutassák nekünk az Assassin's Creed Origins gyönyörű játékterét. Másfelől némi segítséget azért szeretnének nyújtani a világ felfedezésében. A kilátók meglátogatása után a játék nem jelöl be nekünk minden egyes tennivalót a térképen, de az érdekesebb helyszíneket egy-egy kérdőjellel látja el, így noszogatva, hogy fedezzük fel a pálya minden sarkát.
Végül a kreatív igazgató szolgált egy, a játék történetéből származó indokkal is azt illetően, miért mászik fel Bayek magas helyekre. A sztori szerint ekkor tanítja meg az őt társként kísérő sast, Senut, miként derítheti fel még könnyebben az első asszaszin környezetét.
Ti elégedettek vagytok ezzel a megoldással?