Hirdetés

Assassin's Creed Origins - mégis lesznek kilátók

|

Az Assassin's Creed Origins készítői úgy érezték, túl nagy változás lenne, ha egy az egyben kivennék a megszokott magaslatokat, így limitált funkcióval, de a játékban maradnak.

Hirdetés

Nem sokkal az E3 után olyan hírek keringtek a játékvilágban, hogy a Far Cry 5 mellett az Assassin's Creed Origins is dobja a térkép egy-egy részét felfedő kilátókat. Az új AC kreatív igazgatója, Ashraf Ismail nemrég tisztázta, mi is a helyzet a rendszerrel, ami teljesen azért nem tűnik el.

Hirdetés

"Ezúttal is lesznek kilátóink. A fejlesztés korai szakaszában sokat vitáztunk rajta, de végül úgy döntöttünk, szép tisztelgés ez a széria korábbi részei előtt"

- mondta Ismail. Majd hozzátette, hogy ennek kettős funkciója lesz: egyfelől minden alkalmat szeretnének kihasználni, hogy különböző szemszögekből megmutassák nekünk az Assassin's Creed Origins gyönyörű játékterét. Másfelől némi segítséget azért szeretnének nyújtani a világ felfedezésében. A kilátók meglátogatása után a játék nem jelöl be nekünk minden egyes tennivalót a térképen, de az érdekesebb helyszíneket egy-egy kérdőjellel látja el, így noszogatva, hogy fedezzük fel a pálya minden sarkát.

Végül a kreatív igazgató szolgált egy, a játék történetéből származó indokkal is azt illetően, miért mászik fel Bayek magas helyekre. A sztori szerint ekkor tanítja meg az őt társként kísérő sast, Senut, miként derítheti fel még könnyebben az első asszaszin környezetét.

Ti elégedettek vagytok ezzel a megoldással?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)