Úgy tűnik, az Assassin's Creed Origins készítői komolyan veszik a széria megújítását, így néhány érdekes új játékelemet is csempésznek az októberben megjelenő játékba. De a széria korábbi részeiből is visszahoznak egyet és az Assassin's Creed II óta először sírokban is járunk majd Bayekkel.
Erről a játék kreatív vezetője, Ashraf Ismail mesélt az Official PlayStation Magazine-nek, ahogy azt is kifejtette, hogy klasszikus fejtörők és platformer kihívások is várnak majd ránk.
"Jó néhány sír lesz majd a játékban, a klasszikus fejtörőktől kezdve navigációs fejtörőkön keresztül a kifejezetten navigációs kihívásokig mindenféle lesz belőlük. Több közülük valós sírokon alapul, amiket tanulmányoztunk. Rengeteg munkát fektettünk ezeknek a síroknak az újraalkotásába. Mindent, ami ismert, feltérképeztünk, megszereztünk egy csomó térképet és az összes kutatást, amit a sírokkal kapcsolatban végeztek és amilyen hűen csak tudjuk, ezeket alapján alkotjuk őket újra"
- Mondta Ismail.
Persze ahogy az Assassin's Creed Origins ellenfelei esetében tették, a valós anyagokhoz itt is kevertek egy kicsit a fantáziájuk szüleményeiből.
"Például a görög piramis esetéében minden folyosó és terem pontos reprezentációja a valós épületnek. De persze egy kicsit szórakozunk és mi is eljátszunk a gondolattal, hogy milyen titkos kamrák lehetnek még, amiket nem fedeztek fel."
Ti örültök, hogy visszahozzák ezt a pályatípust is?