Több hónapos késéssel, de március elején a PC tulajok is nagyot csobbanhatnak Ezióval Velence csatornáiban. Felmerül hát a kérdés, hogy a plusz idő alatt került-e valami extra fícsör a játékba?
A PC Games Hardware természetéből adódóan technológiai oldalrók közelítette meg a témakört, amikor mikrofonvégre kapta David Champagne 3D-s főprogramozót. A kérdésre válaszolva Champagne elmondta hogy a javított MI és az itt-ott módosított pályák mellett természetesen grafikailag is hozzáadtak az Assassin's Creed 2 PC-s változatához. Sokat dolgoztak azon, hogy a lehető legtöbb hardvert támogassa a játék, s hogy kihasználja a többmagos processzorok előnyeit. Lehetőség lesz nagyobb felbontásra és nyolcszoros élsimításra, miközben sokat javítottak a fény-árnyék megjelenítésen, és a tükröződésen is. Majd felmerült a kérdés, hogy az első Assassin's Creedtől miért vonta meg anno az 1.02-es javítás a DX10.1-es támogatást, s hogy az Assassin's Creed 2 DX10.1, avagy a korral haladva már DX11 támogatással jelenik-e meg? Champagne az első kérdésre nem tudott válaszolni, mivel ahhoz a projekthez vajmi kevés köze volt. Az AC2-vel kapcsolatban viszont elmondta, hogy a legjobb teljesítmény érdekében csak a DX9 képességei szerint nézhetünk szét a középkori Velencében. Ennek elsősorban az Xbox 360-as verzió renderelési eljárása az oka, mivel ugyan ezt használja a PC-s verzió is. „És egyébként is; a Steam hardverfelmérése szerint a játékosok 40%-a továbbra is XP-t használ. Szóval ezzel várnunk kell még egy kicsit." - fejezte be Champagne.