Egyre több mindent tudhatunk meg az októberben érkező új Assassin's Creed epizódról. Legutóbb az derült ki, hogy az Assassin's Creed Origins célpontjai nem egy helyben várják majd a torkukba fúródó rejtett pengét, most pedig a felfedezésre váró világról meséltek a készítők.
Ashraf Ismail, az Assassin's Creed Origins rendezője a Game Informernek adott interjújában tért ki a játéktér méreteire. A városok tekintetében pontos számokkal nem tudott szolgálni, abban azért teljesen biztos, hogy az Assassin's Creed IV: Black Flag Havannájának minimum kétszeresét teszi majd ki Alexandria. Memphisz pedig csak egy hajszállal marad majd el Alexandria mögött a méreteket tekintve.
Ismail külön kiemelte, hogy szerinte egyébként nem a terület mérete a mérvadó, hanem inkább az, hogy mennyi tartalommal tudják megtölteni Egyiptomot, illetve az, hogy mennyire hat élőnek az egész környezet. Kifejtette, hogy bőségesen telepakolták a játékteret küldetésekkel, valamint azt is hangsúlyozta, hogy minden város teljesen egyedi hangulatot áraszt majd.
Mindezeken túl az interjúból az is kiderült, hogy nagyjából az egész térkép elérhető lesz már a bevezető fejezet teljesítése után. Karakterünk testreszabására számos lehetőséget kapunk, de az egyelőre nem tudtuk meg, hogy például szakállat kaphat-e a főhős, Bayek. A játék modern korban helyet kapó elemeit teljes titoktartás övezi, szeretnének meglepni bennünket a készítők - Ismail azért hozzátette, hogy szerinte boldogok lesznek a játékosok a végeredmény láttán. Csak remélni tudjuk, hogy valóban így lesz.
Az Assassin's Creed Origins október 27-én jelenik meg PC-re, valamint PlayStation 4 és Xbox One konzolokra.