Egyik vicces Anthem bug kerül elő a másik után. Miután az 1.0.3-as frissítés kijavított egy hibát, amit mindenki szeretett (túl sok loot esett, szörnyű volt), most előkerült egy olyan bug, ami teljesen felborítja a játékegyensúlyt.
A /r/AnthemTheGame subon egy Gaidax nevű felhasználó jelentette, hogy aki kiveszi valamelyik alacsony szintű tárgyát, megnövelheti így a karaktere sebzését.
A dolog úgy működik, hogy az Anthem matematikája a felvett tárgyakat átlagolva lövi be a képességek, ütések és az ultik sebzését. Na már most, ha van két 40-es felszerelésed, és egy 33-as, akkor az utóbbi húzza az átlagot. Ha kiveszed a 33-ast, akkor elméletileg 0-t kellene számolnia a rendszernek az adott tárgyhelyre, de ehelyett csak kiveszi a számot az egyenletből.
Másik hasonlóan finom "újdonság", hogy a Storm Javelin gyakorlatilag végtelen mennyiségben tudja újratölteni a HP-ját és a pajzsát egy szintén csodálatos bugnak köszönhetően.
"Totál kihasználtam ezt a hibát és nem mondtam el senkinek, mert geart akartam farmolni. Most már nem játszok az Anthemmel, szóval minden mazochistának, aki még ezt élvezi...jó szórakozást!"
Így írta le a hiba részleteit MustacheSwagBag, aki rájött, hogy ha fegyvert vált közvetlenül az Ultimate aktiválása után, az azonnal újratölti a HP-ját és a pajzsát. Ugyan ez megszakítja az ultit, de mivel annak töltése maxra áll vissza, ez nem igazán probléma.
Az új bugpárost azután fedezték fel, hogy kiderült, egy egyes szintű puska a legerősebb fegyver a játékban, és rengeteg egyéb apró hibától szenved a játék.