Hirdetés

A The Sinking City 2 fejlesztői új műfajt és harcrendszert ígérnek

|

Sok dolog meg fog változni a második részben.

Hirdetés

A The Sinking City folytatása teljesen új irányt vesz: a The Sinking City 2 egy harmadik személyű túlélőhorror lesz, amely egy fél-nyitott világban játszódik. A játék független az első résztől, így azok is élvezhetik a rejtélyekkel teli nyomozást és Arkham romjainak felfedezését, akik nem játszottak az előző résszel.

A Frogwares, amely eddig főként akció-kalandjátékairól volt ismert, merész váltásra szánta el magát. Az új játékot az Unreal Engine 5 segítségével fejlesztik, és tele lesz a Cthulhu-mítosz ihlette szörnyekkel, egy teljesen átalakított harcrendszerrel és sok más újdonsággal. A Game Rant interjút készített a Frogwares kiadási igazgatójával, Sergiy Oganesyannal, aki a fejlesztők céljairól és a játék radikális újításairól beszélt.

"Egy független stúdió vagyunk, amely az elmúlt 24 évben egyet jelentett a detektívjátékokkal. Ez nagyszerű volt, de egyben korlátokat is jelentett számunkra. A játékipar és a játékosok ízlése folyamatosan változik, és mi is szeretnénk fejlődni. Olyan új irányokba akarunk elmozdulni, amelyek biztosítják a stúdió jövőjét, hogy még 20 év múlva is készíthessünk játékokat."

A The Sinking City 2 továbbra is megőrzi a nyomozás központi szerepét, de immár egy túlélőhorror keretein belül. Az első résszel ellentétben a játékosoknak nem kell minden egyes nyomot felfedezniük a továbbhaladáshoz, ami nagyobb szabadságot és változatosabb történetvezetést tesz lehetővé.

Hirdetés

A harcrendszer is teljesen új alapokra épül. A Frogwares célja, hogy a küzdelmek élvezetesebbek és meggyőzőbbek legyenek, ezért olyan apróságokra is odafigyeltek, mint a fegyverek visszarúgása vagy az ellenségek élethű reakciói a találatokra.

"Bevezetünk egy úgynevezett 'wound-body' rendszert, amely pontosan mutatja, hogy egy fegyver hova és milyen erővel csapódik be. A legtöbb játékban a találati pontokat egyszerűen vérfoltokkal jelölik, de nálunk az ellenségeknek lesz egy részletes második rétege, amely csontokból és izomszövetből áll. Amikor egy golyó áthatol a bőrükön, ez a réteg láthatóvá válik, így a játékosok mindig pontosan látják a találatok hatását."

Ez a rendszer nemcsak a realizmust növeli, hanem taktikai mélységet is ad a harcoknak, mivel a játékosok pontosabban tervezhetik támadásaikat az ellenség sebezhetőségeit figyelembe véve. A brutális és látványos sebzések kedvelői biztosan értékelni fogják ezt a fejlesztést, amely csak egy a The Sinking City 2-ben várható sok újítás közül.

Nem akarsz lemaradni semmiről?

Rengeteg hír és cikk vár rád, lehet, hogy éppen nem jön szembe GSO-n vagy a social médiában. Segítünk, hogy naprakész maradj, kiválogatjuk neked a legjobbakat, iratkozz fel hírlevelünkre!


Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)