Akadnak ugyan kivételek, mint a Telltale kalandjai vagy a The Last of Us széria, de a zombis, posztapokaliptikus játékok többnyire nem arról ismerszenek meg, hogy túlzottan érzelmesek lennének, ez pedig kifejezetten igaz a State of Decay sorozatra. Az Undead Labs alkotásaiban a történetmesélést háttérbe szorítja a túlélőközösség létrehozásának és fenntartásának célja.
Ettől függetlenül a fejlesztők megtették, amit lehetett az érzelmi fronton is. Ennek a próbálkozásnak részeként például helyet találtak egy rajongó elhunyt édesapjának is a játékban.
A sztori ezúttal /u/EmbarrassedBudget859 körül forog, aki néhány napja a következőt posztolta a State of Decay subredditjére:
"Az édesapám évekkel ezelőtt elhunyt. Én egyike vagyok azoknak, akik megszállottjai ennek a játéknak, szóval küldtem egy üzenetet a fejlesztőknek, hogy rakják bele apámat a játékba. Megtették, ami azt jelentette, hogy bekerült a neve a véletlenszerűen felbukkanó túlélők közé. Most, három évvel később megtaláltam apámat. Nem csak neve van meg, hanem a tulajdonságai és minden egyéb is, ami fontos."
Nem kétséges, hogy a State of Decay 2-ben felfedezett NPC innentől /u/EmbarrassedBudget859 örök haverja lesz. A posztra a fejlesztők is felfigyeltek, akik meghatódottságukat fejezték ki az eset kapcsán. Az eredeti fotó egyébként meglehetősen homályos volt, és túl sok részlet nem is szerepelt rajta. A játékos később közzétett egy jobban sikerült felvételt:
Ami a State of Decay sorsát illeti, ott úgy tűnik, hogy minden rendben halad. A fejlesztők javában dolgoznak az Unreal Engine 5-tel készülő harmadik felvonáson, bár az megjelenési dátumot még mindig nem kapott.
Lennél a GS közösség tagja? Gyere a GS Party/Chat Facebook csoportba, dobj fel témákat, dumálj régi és új GS írókkal, olvasókkal!