Nemrég robbant a hír, hogy a Detroit: Become Human, a Heavy Rain és a Beyond: Two Souls fejlesztőinek következő játéka a Star Wars univerzumot bővítheti, amelyet egy általában megbízható szivárogtató, Tom Henderson hozott.
A legelső pletyka óta azonban további - meglepő - információk láttak napvilágot az állítólagos projektről, amelyet a Kotaku szállított.
A jelentés alapján az ismeretlen című Star Wars játék szakít a stúdióra jellemző QTE megoldásokkal, és ehelyett hagyományosabb akció-játékmenetet kapunk, továbbá lehetséges, hogy nyitott világú lesz és előfordulnak benne multiplayer elemek is. A fejlesztésben nagy szerepet fog játszani a Quantic Dream montreali divíziója, az új játékelemek pedig a cég által folytatott széles körű toborzás eredményeinek tekinthetőek. Az utóbbi időben ugyanis olyan stúdióktól származó munkatársakkal gyarapodott a csapat, mint a Ubisoft, az Eidos és a WB Games Montréal.
A Kotakunak nyilatkozó és névtelenségbe burkolózó két korábbi alkalmazott szerint a felvételek célja az volt, hogy a Quantic Dream olyan területeken is szakértelmet szerezzen, amik kívül esnek az elágazó történetmesélésen és a filmszerű narratíván. Az áttérés azonban nem volt zökkenőmentes, ugyanis az ismeretlen forrás elmondása alapján a csapat szabadalmaztatott játékmotorja és fejlesztési eszközei elavultak, nem alkalmasak felfedezés- és akcióközpontú játékok létrehozására. A részletek hitelességét azonban a Kotaku nem tudta garantálni, ezt vegyétek figyelembe a véleményformáláskor, aminek örülnénk a kommentszekcióban.