Hirdetés

A Path of Exile 2 fejlesztői hallották a panaszokat, egyelőre mégsem lépnek

|

A végjáték frusztráló struktúrája okkal olyan, amilyen, és a Grinding Gear Games nem akarja elsietni az átalakítását.

Hirdetés

Az elmúlt néhány napban a Path of Exile 2 fejlesztéséért felelős Grinding Gear Games munkatársai többször is felbukkantak különböző videókban, hogy felkészítsék a játékosokat az új frissítésre. Ennek részeként a projekt két vezetője Mark Roberts és Jonathan Rogers több interjút is adott Darth Microtransactionnek és GhazzyTV-nek. Ezekben reagáltak a játékosok visszajelzéseire, de elmondták azt is, hogy egyelőre vonakodnak a változtatásoktól.

Mint azt már sokan megtapasztalhatták, a Path of Exile 2 lassabb, taktikusabb játék mint elődje, bár végjátéka nagyrészt hasonlóan működik. Véletlenszerűen generált pályákra megyünk szörnyeket ölni, és azokból felszerelést, valutát és XP-t akarunk kiszedni. A PoE2-ben ez eleve nehézkesebb, mert a karakterek jóval gyengébb állapotban ugranak neki a grindnak, mind elődeik, de a lassú sebesség, a hatalmas pályaméretek és a veszélyes ellenfelek mellett a játékstruktúra még aktívan bünteti is a vereséget. Egyetlen halál után a pálya kilök, jelentős mennyiségű XP-t szipolyoz el, és minden holmit elnyel, amit nem vettünk fel.

Hirdetés

Ez sokszor azt eredményezheti, hogy egy semmiből jött lövés, vagy egy sarok mögül előbukkanó szörnycsapat borzalmas frusztrációt okozhat. Erről rengeteg visszajelzés érkezett a fórumokon, de távolról sem egységesek, ugyanis sokan támogatják ezt a dizájnt, sokan pedig ellenzik. Ennek ellenére Jonathanék nem akarnak változtatni.

"Sokat beszéltünk arról, hogy vissza akarunk-e lépni az egy élet/pályás ötlettől vagy sem. Szerintem ha nem így működne, akkor elveszne valami. Az, hogy a halál egy ténylegesen fontos akadály, szerintem fontos. A vereség lehetőségének valósnak kell lennie."

Mark Roberts maga is elismerte, hogy nem feltétlenül van igazuk, és van több kallantyú is, amit meghúzhatnak, ha ténylegesen problémássá válik az élmény. Egyelőre azonban még ülni akarnak kicsit a számok felett, és figyelni, hogy hogyan alakulnak majd a dolgok a következő hetekben.

Beszélgetnél velünk erről a hírről?

Lennél a GS közösség tagja? Gyere a GS Party/Chat Facebook csoportba, dobj fel témákat, dumálj régi és új GS írókkal, olvasókkal!

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)