A Square Enix közzétette a 2021-es pénzügyi évre vonatkozó jelentését, amely azt tükrözi, hogyan teljesítettek a játékaik a világjárvány hatása alatt. Ebből többek között az is kiderült, hogy a hibrid (egyszerre egy- és többjátékos) koncepciójú Marvel's Avengers nem bizonyult sikeresnek, és le is vonták a megfelelő tanulságokat ebből, amiben érintett a fejlesztőcsapat és az üzleti modell is.
A vállalat elnöke, Yosuke Matsuda elmondta, hogy a Marvel's Avengers egy nagyon ambiciózus vállalás volt a részükről, mivel a Gaas (Games as a Service - Játék, mint szolgáltatás) modell mellett döntöttek, ez pedig rávilágított olyan problémákra, amelyekkel valószínűleg szembe kell majd nézniük a jövőben. Ilyen például az is, hogy a stúdióik és fejlesztőcsapataik egyedi tulajdonságaihoz és ízléséhez leginkább illeszkedő terveket válasszák ki, vagyis ez annyit tesz, hogy a Crystal Dynamics nem feltétlenül volt a legjobb választás ehhez a koncepcióhoz.
A játék fejlesztésének utolsó fázisában ráadásul számos váratlan nehézséggel kellett megküzdeniük. Ilyen volt az is, hogy a járványhelyzet miatt át kellett állniuk az otthoni munkavégzésre. Matsuda szerint noha sikerült leküzdeniük ezeket a kihívásokat és megjelentetni a Bosszúállók-játékot, azonban az nem lett olyan sikeres, mint szerették volna.
Az elnök kijelentette, hogy bár ez az új kihívás kiábrándító eredményeket hozott, biztosak benne, hogy a GaaS megközelítés egyre nagyobb jelentőséggel bír majd, ahogy a videojátékok egyre jobban szolgáltatásorientálttá válnak. A kulcskérdés, amire választ kell találniuk a jövőben, az az, hogyan fognak új élményeket teremteni úgy, hogy ezt a trendet is beépítik a játéktervezésbe. Tekintve, hogy nemrég ismét népharagot váltottak ki a valódi pénzért megvehető előnyök miatt, ezen valóban dolgozniuk kell még.