Az Amazon Prime Video Fallout sorozatának sikere alaposan megdobta a franchise népszerűségét, amely nemcsak azt eredményezte, hogy kilőtt az eddigi játékok iránti kereslet, hanem azt is, hogy különféle érdekességek derültek ki a Fallout széria kapcsán.
Aki többet akar tudni, annak a Fallout univerzum teljes idővonaláról vagy a menedékekről szóló cikkünket tudjuk ajánlani, de kiderült többek között az is, hogy miért kell még éveket várnunk a Fallout 5-re, milyen kapcsolat van a Fallout: New Vegas és az élőszereplős sorozat között, illetve hogya Fallout 3 egyik legemlékezetesebb karaktere is szívesen felbukkanna az Amazon produkciójában.
Most a Fallout 3-mal kapcsolatban tudtunk meg egy kellemetlen sztorit, miszerint mivel nem minden rajongó örült neki, hogy a Bethesda vette át a szériát az Interplaytől, a legcsalódottabbak nem élték ki annyival a frusztrációjukat, hogy kommenteltek, sokkal tovább mentek ennél.
A Fallout 3-on és 4-en is dolgozó Jonah Lobe, a Bethesda egykori karaktertervezője az alábbi videójában mesélt a munkájáról, kitérve olyan részletekre is, mint hogy miképpen dolgozott olyan jellegzetes szörnyek megtervezésén, mint a Deathclaw és a Radroach (vagy hogy a Mirelurköt a Star Wars Droidekája ihlette). Lobe a kulisszák mögötti részletek mellett őszintén és nyíltan beszélt azon Fallout-rajongók negatív reakcióiról is, akik kiakadtak, amikor megtudták, hogy szeretett sorozatukat ugyanaz a stúdió éleszti újra, amelyik a The Elder Scrolls mögött áll:
"Amikor bejelentették, hogy a Bethesda átveszi a Fallout franchise-t, nagy volt az izgalom, a lelkesedés és a halálos fenyegetések száma is. Tudom, talán megdöbbentő lehet, hogy nem minden játékos csodálatos ember. És a Falloutnak, sajnálom, hogy ezt kell mondanom, az átlagosnál több volt a nem túl kellemes rajongója. Ennek a kicsi, de nagyon hangos közösségnek szentségtörtés volt a franchise feltámasztására tett kísérletünk. A Bethesdának akkor kellett először biztonsági őrt alkalmaznia. Emlékszem, hogy rengeteg toxikusság volt olyan helyeken, mint a No Mutans Allowed [rajongói oldal]."
Loeb hozzátette, hogy ő és más fejlesztők a Bethesdánál a szükségesnél jobban nem voltak beavatva a fenyegetésekkel és biztonsági intézkedésekkel kapcsolatos részletekbe, mert igyekeztek megvédeni őket mindentől. A Fallout 3 végül újra életre keltette a franchise-t, és folytatásokat, spin-offokat, modok ezreit és egy élőszereplős tévésorozatot eredményezett, szóval megérte.
Ha tudtok kicsit angolul, érdemes végighallgatni, igazán érdekes dolgokról beszél Lobe:
Az biztos, hogy jön a Fallout 2. évada, amire sok izgalmas dolgot tartogatnak még a készítők, többek között a fent említett Deathclaw is itt mutathatja meg magát teljes valójában. Addig is, amíg megérkezik, elmerülhetünk a frissülő Fallout 76-ban és/vagy a next-gen Fallout 4-ben.