A felháborodott gamerek még fel sem épültek a GTA Online előfizetéses rendszere okozta felháborodásból, már itt is a következő: jön a CoD 2.0, aminek valószínűleg egy előfizetéses megoldás is a része lesz.
Az új üzleti modell egy álláshirdetésnek köszönhetően szivárgott ki, ami alapján az Activision hamarosan beindítja majd a CoD 2.0 névre keresztelt kezdeményezését.
Az álláshirdetés (ami mostanra már elérhetetlenné vált) szerint a kiadó egy olyan kollégát keres, aki segíthet nekik beindítani a franchise jövőjét.
"A 2022-es év elképesztő lehetőségeket hoz a Call of Duty (CoD) sorozatnak, köszönhetően az érkező innovációknak, platformok közti játékos opcióknak, előfizetés alapú tartalmaknak, mobilos fejlesztéseknek és a folyamatosan pörgő közösségi aktivitásnak. Mi ezt CoD 2.0-nak hívjuk."
Ez egy elég általános leírás, de a cél egyértelmű: mindenhol, mindig, mindenhogyan kapcsolódhassunk a Call of Duty franchise-hoz. Ennek része lesz feltehetőleg az előfizetéseken keresztül érkező tartalomfolyam is.
A célok pontos tisztázásával valószínűleg várnunk kell majd a Call of Duty: Modern Warfare 2 hype indulásáig. Azért jobb ha már most elkezditek megtömni a malacperselyt: az Activision bizony könyörtelenül eljön a zsebpénzetekért!
Semmi spam, csak napi 2-3 értesítés Viberen, hogy képben maradj a játék- és filmvilág, a geek kultúra legérdekesebb híreivel.