Az igazgató szerint a 3D-s gaming nem éri meg a befektetett időt és energiát.
"A piacon, ahol dolgozunk, igen jó bevételek vannak - de nem a 3D-s játékokkal, amik alig generáltak valamit" - mondta az EA igazgatója részvényeseknek a cég éves közgyűlésén.
"Őszintén, nem vettük észre, hogy most nagyon rákapna bárki is a 3D gamingre. Az otthoni 3DTV-k sem bizonyultak nagy durranásnak - legalábis egyelőre. A mi dolgunk az, hogy reagáljunk arra, amit a felhasználók akarnak."
Ezek a megjegyzések tuti nem tetszenének a Sonynak, akik milliókat költöttek 3DTV-kre és 3D gamingre a PS3 segítségével.
A Killzone 3, Gran Turismo 5 és MotorStorm: Apocalypse (mind PS3 exklúzív) mind támogatják ezt az üzemmódot.
A Sony 3D-s fejlesztési főnöke, Mike Hocking szerint "ez egy jó év volt! Van 50 millió, 3D-t megjeleníteni képes PS3-unk és a 3DTV eldások is jól haladnak. A rajongóktól nagyon jó visszajelzéseket kaptunk a 3D-s játékokról, amelyeket készítettünk."
Azonban azt Hocking is elismeri, hgoy néhány fejlesztő elég gyenge 3D-s megjelenítést készít csak.
"Mindent megteszünk és motiváljuk is a fejlesztőket, hogy tanulják meg jól a 3D-t. Jöjjenek, kérdezzenek minket, így támogatni tudjuk őket és jó 3D-s játékok készülhetnek."
"Nagyon fontos, hogy a platform megőrizze a 3D magas színvonalát - ha jó 3D-t lát a vásárló, az növeli a játékélményt. A gyenge 3D viszont tönkre is teheti." "Sajnos sokan rossz minőségű 3D-t csinálnak. Az elmúlt 12 hónapban ilyeneket láttunk mozikban, TV-ben, néhány játékban. A készítőknek meg kell érteniük, hogy működik a 3D, hogyan kell technikailag korrekten lefejleszteni, és hogyan lehet kreatívan és jól használni." "Csak ott adjunk 3D-t a játékhoz, ahol valóban valami többet ad. Csak azért, hogy a képnek legyen mélysége, ne adjunk 3D-t a fejlesztéshez." Szerintetek kinek van igaza? Riccitiello/EA vagy Hocking/Sony?