Mint tudjuk, a játékvilág nagyágyúja jelenleg az általa alapított 22 Cans játékstúdiót vezeti, akik első játékukat két héten belül ki szeretnék adni.
A Curiosity iOS-re és PC-re érkezik majd, a játékosoknak pedig egy fekete kockát kell bányászniuk egy vésővel, hogy megszerezzék a kocka belsejében lévő jutalmat. Az nyer, aki előbb jut el a célig. Egyes alkalmakkor új vésőt kell vennünk, ami darabja 59 pennybe kerül, létezik viszont egy gyémánt véső, ami 100000-szer erősebb a hagyományosnál, ezért azonban nem kevesebb mint 50000 angol fontot, avagy 18 millió forintot kell fizetni. Molyneux állítása szerint értelemszerűen nem az a cél, hogy minél nagyobb bevételre tegyen szert, csupán tesztelni kívánja a játékosok elszántságát. A játék egyben azt is teszteli, hogy a közösségi hálózaton keresztül milyen gyorsan terjed el a kocka belsejében lévő dolog híre, ezzel együtt pedig a közösségi hálózat felhasználóit is vizsgálják. A Curiosity-vel szerzett tapasztalat alapján alkotják meg második játékukat, ami két éven belül a boltok polcaira kerülhet.