Biztos, hogy a világ egyik legjófejebb független fejlesztőcsapata a Hello Games. Sablonos sajtóközlemények helyett mindig közvetlenül, vicces hangnemben számolnak be a stúdió életében zajló változásokról.
Ma beszéltünk Sean Murrayvel, a stúdió vezérigazgatójával, aki elmondta, hogy a vízszint folyamatosan emelkedik, de az apró (mindössze négy fős) csapat megállíthatatlan, és ezt az elmúlt héten is sikerült bizonyítani. Bár a biztosító nem kívánja megtéríteni a kárt, a srácoknak sikerült ideiglenes PC-ket szerezni, és egy apró, elszigetelt emeleti szobában véglegesítették a Joe Danger Infinityt, hogy az eredeti terveknek megfelelően most csütörtökön, napra pontosan egy évvel a Joe Danger Touch megjelenése után kiadhassák a folytatást. Az Infinityt egyébként mi is teszteljük, csütörtökön elolvashatjátok, hogy a nehézségek ellenére hogy sikerült a játék.