Hirdetés

Hellgate: London - Bill Roper a bukásról

|

Bill Roper egy interjúban beszélt arról, hogy mi állt a Flagship Studios elestét okozó Hellgate: London bukás mögött.

Hirdetés

Roper először a rossz időzítést hozta fel: szerinte elég gyenge volt tavaly a PC-s piac, s ez kihatott rájuk is. A sort azzal a ténnyel folytatta, hogy nekik, mint független stúdiónak, kevés pénzmag állt a rendelkezésükre, és a megjelenési dátumot is kénytelenek voltak pontosan betartani. Végül beszámolt arról, ami a többség számára eddig is világos volt: túl sokat akartak. Egyszerre próbáltak egy teljes értékű single player játékot és egy MMO-t összehozni, valamint egy shootert és egy RPG-t, így végül a sok szék közt szépen a padlóra estek.

 

hlroper.jpg

 

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)