Nincs az a gombmennyiség, amit egy összetettebb MMO-ban ne tudnánk felhasználni. Tudják ezt a Razernél is, így a direkt ennek a közönségnek készülő Naga már több különböző változatban is szerencsét próbált a piacon, a Trinity-vel azonban megpróbálták ötvözni mindazt, ami sikerre vitte a termékeiket az elmúlt években.
A Trinity különlegessége a moduláris kialakítás: a mágnesesen rögzített oldalsó panelt egyszerűen lepattinthatjuk, így választhatunk a 2-, 7-, és 12 gombos elemek közül. Ezek tökéletesen simulnak be az egér házába, nem lötyögnek, aki nem tudja, valószínűleg észre sem veszi majd, hogy nem egy egybefüggő vázról van szó. A potrohos dizájnnak köszönhetően nagyon kényelmesen rá tudjuk fektetni a tenyerünket, és bár elsőre talán furcsa érzés lesz fogni a Trinity-t, hozzá lehet szokni. Az egér jobb oldalát kiszélesítették, itt pihentethetjük az ujjainkat játék közben.
Nem mehetünk el szó nélkül a 16 000 DPI-s optikai szenzor mellett sem, ami az egyik legjobb a piacon. Ez elképesztően precíz kezelést tesz lehetővé még extrém körülmények között is, és bár a MOBA és MMO játékosoknak erre nem feltétlen van szüksége, azért szép dolog a Razertől, hogy nekik is a legjobbat nyújtják. A kialakítás és a súly (mindhárom panellel durván 120 g körül nyom a Naga Trinity) miatt az FPS játékosoknak nem ez a legjobb választás, de ha valaki a nehezebb egereket szereti, az ezzel is meg fog tudni barátkozni.
A beállításokat már a Razer Synapse legújabb verzióján keresztül végezhetjük, ami a kezdeti nehézségek után végre a régi kiegészítőket is felismeri, így már nem kell két drivert piszkálnunk a gépen. Maga a szoftver egyébként rengeteg lehetőséget biztosít, kezelhetjük a profilokat, színeket, makrókat, multimédiás gombokat, és a Razer Hypershiftet is, ami gyakorlatilag megkétszerezi a használható gombok számát.
A viszonylag nagy tömeg miatt néhány embernek valószínűleg túlsúlyos lesz, de az ergonómikus kialakításnak, a csúcskategóriás szenzornak és a variálható kiosztásnak köszönhetően megéri az árát.