Mint arról már korábban is cikkeztünk, a Terminal Reality PC, Xbox 360 és PlayStation 3 változatokhoz fejlesztett, a keresztségben az Infernal nevet felvett grafikus motorja meglehetős népszerűségnek örvend. Már vagy fél tucatnyi - igaz, mérsékelten ismeretlen - fejlesztőcsapat szavazott mellette és pengette ki a licencdíj nem éppen publikus összegét.
Valószínű, hogy az is közrejátszott döntésükben, amit a derék fejlesztők a minap hoztak nyilvánosságra. Addig-addig finomítgatták a Ghostbusters grafikus motorjának képességeit, mígnem eljutott arra a szintre, hogy jászi könnyedséggel szimulálja a bárpult üvegpoharai és alkoholos nedűvel teli palackjai közé csapó protonsugarak pusztító hatását. Amennyiben viszont épp a városi könyvtárban kergetnénk a szellemeket, ott is a levegőben szálldosó, megpörkölődött könyvlapok százaira számíthatunk, lévén a motor most már nem kevesebb, mint ezer izgő-mozgó, pörgő-forgó tárgyat képes a fizika törvényeinek megfelelően kezelni.
Ha minden igaz, június 16-án megtudjuk, hiszen a dolgok jelen állása szerint akkor jelenik meg a Ghostbusters videojáték.