Hirdetés

Ilyen volt hozzávágni egy részeget egy szuperhőshöz az Injustice 2-ben

|

A NetherRealmnek annyira bejött a Mortal Kombat X-es nagyidobálás, hogy az Injustice 2-ben is visszahozta. A gamescomon mi is kipróbálhattuk a csak jövőre megjelenő játékot.

Hirdetés

Aki bármennyire is követi az Injustice 2-vel kapcsolatos híreket, az valószínűleg tudja, hogy a NetherRealm nem csak a játszható karakterek számát növeli. A csapat rengeteg új funkciót vezet be, egyebek mellett a gear systemet, amivel mindenki egyedi hőst építhet magának. Ez az egyik legfontosabb változás az elődhöz képest, és kicsit ennek részleteibe is bevezettek minket a gamescomon. 

Szerda reggel, az első, szakmai napon rögtön a verekedős játékokkal foglalkozó csapatnál kezdtünk (a Warner Bros. idén az Injustice 2 mellett a LEGO Worldsöt és a LEGO Dimensionst hozta, hogy nagyjából helyreálljon az erőszakos-barátságos játék-egyensúly). Szerencsére csak néhányan voltunk olyan bátor újságírók, hogy ezt reggel 10-kor bevállaljuk, így nem csak a prezentációra, egy kis játékra is maradt idő.

A fejlesztők először elmesélték, pontosan hogyan működik és mit befolyásol a felszerelésünk. Minden meccs végén - akár győzünk, akár veszítünk - kapunk egy új öltözékdarabot, ami a négy statunk, a Strength (erősség), Ability (Képesség), Defense (védekezés) és HP (életerő) pontértékét változtatja meg. Dönthetünk úgy, hogy valamit magunkra aggatunk, és így erősebbé válunk, de azt is megtehetjük, hogy nem viselünk például egy sisakot, ha nem tetszik. Elég gyorsan lehet új cuccokat szerezni, úgyhogy reménykedhetünk benne, hogy esik valami más, hasznosabb cucc. Szintén jár mindig egy új mozdulat is, érezhetően haladunk előre, kicsiben kezdünk, de végül egy nagyon durva, erős, változatos karaktert kapunk minden esetben. Meccs közben egyébként előnyre tehetünk szert úgynevezett clashek során, amiket ha támadóként nyerünk meg, százalékos sebzésnövelő bónuszt kapunk, ha védekezőként, visszatöltődhet például az életerőnk.  Visszatérnek a filmszerű, néha nevetségesen túlzó super move-ok (ami az MKX-ben az X-ray) is - Batman például a batrepülőjével üti el, aki egy rossz szót mer szólni. 

Harley Quinnt és Deadshotot csak egy mondattal jelentették be nekünk (ti otthonról többet láthattatok), de a pályákról beszéltek még egy kicsit. Nagyobb lett a rombolhatóság és több elemet használhatunk, például a bárban ücsörgő részeg fickót, aki ugyanazt a szerepet tölti be, mint a Mortal Kombat X-ben a nagyi: nyilván fegyvernek tették oda. A helyszínek több szintből állnak, és bármikor válthatunk közöttük, ha átdobjuk pajtásunkat a megfelelő ponton, akár oda-vissza is működik. Nagyon hangulatosak, még ha talán csak egy picit lettek is szebbek. 

Az NetherRealm az Injustice-szal még mindig nagyon ügyesen egyensúlyoz a komor, véres és a nevetséges vagy legalább megmosolyogtató határán, amit egyébként a DC filmek nem csinálnak jól, de ez már más kérdés. Láttam, ahogy Gorilla Grodd megeszi Batman arcát, és azért azon nehéz nem nevetni. Irányításban nincs sok eltérés, viszont a harcokat a kétféle harci stílus (melyek között egy gombnyomással válthatunk) kellően felpörgetheti - csak tudni kell őket jókor használni. Tanulás kérdése, de nem olyan bonyolult, hogy ez bárkit megrémisszen. Én ugyan kikaptam kétszer is (egyszer Atrocitusszal, egyszer Blue Beetle-lel - őket akartam kipróbálni, a többi választható karakter szinte kivétel nélkül már volt korábban is), de régen nem játszottam, fáradt voltam, görcsölt az ujjam, és a monitor dőlésszöge is pont két fokkal tért el az általam megszokottól. 

Az Injustice 2 jövőre jön, jelen állás szerint csak PS4-re és Xbox One-ra.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)