A Far Cry 4 megcélozza az 1080p-s felbontást PS4-en és Xbox One-on az Assassin’s Creed: Unity-vel szemben. Na, nem azért, mert ez egy olyan nagyon fontos adaléka lenne a játékélménynek, legalábbis Hutchinson szerint nem az.
A rendező elmondta az OXM-nek adott interjújában, hogy a kütyük és a technológia iránti rajongás előtérbe helyezése az élménnyel szemben egy rossz jel. Szerinte egy új csavar vagy valamilyen fejlődés sokkal izgalmasabb, mintha ugyan azt csinálnák, mint azelőtt, csak kétszer akkora felbontással. Hutchinson úgy érzi, hogy 99 százalékban a játékosok már nem a grafika miatt vesznek játékot.
„Nagyon ritka, hogy valaki a felbontásról vagy ilyesmiről érdeklődjön. Ezt csak a konzolok közötti különbségek miatt hozzák fel, és attól való félelmükben, hogy valamelyik verzió gyengébb. Nem hinném, hogy a felbontás adott el konzolokat mostanában” – mondta a rendező. „Úgy gondolom, hogy igazából az élmény ad el.”
A fórumokon természetesen majd mindenki elmondja, hogy számára mennyire fontos a felbontás és a magas framerate szám. „Ez olyasmi, amivel folyamatosan találkozunk az iparban. A közönség 5%-a kommentel, és a maradék 95% eldönti, hogy megveszi-e a játékot vagy sem.” A Far Cry 4 november 20-án érkezik, akkor pedig majd kiderül, hogy a vásárlók hogyan döntenek.
Nektek melyik a fontosabb, a külső vagy a tartalom? Tudjuk ám, hogy mindkettőt akarjátok.