A szép sikereket elért harmadik Fallout első DLC-je, az Oparation Anchorage jeges tájaival, eltérő hangulatával és a Call of Duty-t idéző játékmenetével új aromákat kevert az eredeti receptúrához. Bár voltak ellenzői, alapvetően pozitív fogadtatásról beszélhetünk.
A márciusban érkező The Pitt, inkább tűnik szerepjátékos kiegészítésnek, mint egy újabb "arénának". A szépnek semmi esetre sem Pittsburgh romjai között kotorászva még a hazai iparvárosok puritán egyszerűségét is esztétikailag értékelhetőnek fogjuk gondolni.
Az új helyszínre egy rádióüzenet miatt próbálunk meg eljutni. Egy Wernher névre keresztelt szökött rabszolga azt állítja, hogy a Pitt-ként emlegetett romvárost uraló rabszolgahajcsárok vezére megtalálta a mutáció ellenszerét. Arra kér, hogy hatolj be a városba, és szerezd meg az anyagot. Ezen a ponton több lehetőségünk adódik. Egyszerűen berongyolunk a főbejáraton keresztül és mindenkit halomra lövünk, aki csúnyán néz ránk, vagy rabszolgának álcázzuk magunkat. Szövetkezhetünk az elnyomókkal, vagy az állatként kezelt áldozataikkal. A The Pitt legnagyobb erőssége abban rejlik, hogy döntéseinket morális alapon kell meghoznunk. Nem lesz egyértelmű jó és rossz, sötétség és világosság, csak a szürke különböző árnyalatai. Ahogy a valóságban is, majd mindenkinek van valami a füle mögött, ami miatt megvetést érdemelne. De ki vetné rájuk az első követ?