A koronavírus-járvány miatt rengetegen vonultak önkéntes karanténba világszerte, ugyanis jelen helyzetben kifejezetten fontos, hogy aki teheti, az ne nagyon mozduljon ki az otthonából. Az Egyesült Királyságban pedig egészen remek módszert találtak ennek az üzenetnek a népszerűsítésére. A brit kormány úgy döntött, hogy a játékosok figyelmét is felhívja az önkéntes karantén fontosságára, méghozzá úgy, hogy virtuális reklámokat helyeztet el az egyes videojátékokban.
A nem mindennapi akcióba pedig olyan stúdiók szálltak be, mint az Activision-Blizzard, a Codemasters, illetve a Rebellion Developments. A DiRT Rally 2.0-ban például már meg is jelentek a "Stay Home Save Lives", vagyis magyarra fordítva "maradj otthon, ments életeket" feliratú molinók.
Emellett pedig a Sniper Elite 4 és a Candy Crush Saga játékosai is találkozhatnak majd ezzel a figyelmeztetéssel, de a kormány még több stúdióval együtt szeretne működni a jövőben. Kifejezetten kreatív módja ez egy fontos üzenet átadásának, úgyhogy kíváncsian várjuk, kik csatlakoznak még a kezdeményezéshez.
Nektek hogy tetszik ez az ötlet?