Ha jönne most egy új battle royale játék, ami tényleg képes friss élményt adni, sikeres lehetne: elvégre a jóval a PUBG és a Fortnite után megjelent Apex Legends és a Call of Duty: Warzone is befutott, a műfaj még mindig érdekli a játékosokat. A Hyper Scape viszont halálra volt ítélve.
A Ubisoft 2020-ban adta ki a pörgős, közelharcra fókuszáló, vertikalitással fűszerezett online játékát, amit az is különlegessé tett, hogy a streamerek nézői manipulálhatták a meccseket.
A béta alatt rengetegen érdeklődtek iránta a Twitchen, de amikor 2020 augusztusában megjelent, valahogy csak nem gyűltek a játékosok. A kiadó 2020 októberében bejelentette, hogy sem a közönség, sem a cég elvárásainak nem tudott megfelelni a Hyper Scape, így jelentősen átdolgozzák a játékmenetet és a különböző rendszereket.
Végül mostanra arra jutottak, hogy nem éri meg, úgyhogy április 28-án végleg lekapcsolják a szervereket. A közleményben megköszönték a játékosoknak a támogatást, és elmondták, örökre hálásak lesznek ezért. A most tanultakat későbbi projekteknél fogják felhasználni.