Az epizodikus játékok alapvetően a "nemszeretem" kategóriában indultak a játékosok körében. Elég ha csak a Half Life 2 jut eszünkbe, és már érthető is a berzenkedés. Szerencsére a Telltale jómunkásemberei bebizonyították, hogy nem a koncepció a hibás, csak meg kell adni a módját. A The Walking Dead innovatív, szórakoztató és nem mellékesen anyagilag is sikeres volt. Talán ennek köszönhető, hogy a Sony Worldwide Studios főnöke Sushei Yoshida szerint is van potenciál az epizodikus játékokban.
Yoshida első sorban gratulált a Telltale dolgozóinak, majd közölte: "A Sony - és a játékosok - eddig szkeptikusak voltak, de most a Telltale bebizonyította, hogy a rendszer működik. Mi itt a Sony berkeiben már hiszünk benne és örülnénk, ha több játékunk is ilyen módon jelenne meg. Kalapot le a Telltale előtt." A PlayStation 4 már idén karácsonykor hódító útra indul(hat), így most minden pénztermelő lehetőséget meg kell ragadni. Ti mit gondoltok? Akarunk mi háromhavonta új, két órás Call of Duty epizódot? Esetleg az új Final Fantasy játékot tíz darabban megkapni?