Hirdetés

Nem találnátok ki, ki fog Star Wars játékot fejleszteni

|

Az Electronic Arts Montréalban alapított új stúdiót, melynek élére egy olyan veteránt állított, aki nem csak ért a szakmájához, de emellé még bájos is.

Hirdetés

A „bájos” szóból valószínűleg rájöttetek, hogy nem egy férfiről van szó, és ez eléggé leszűkítette a lehetőségeket. Ugye emlékeztek még a Ubisoft Toronto egykori vezetőjére, az onnan októberben lelécelt Jade Raymondra?

A hölgy korábban azt nyilatkozta, nagy dolgok részese akar lenni, és úgy látszik, ez összejött neki. Az Electronic Arts új stúdiója, a Motive a napokban nyílik meg Montréalban, pont ott, ahol a BioWare irodája is van, a csapat élére pedig őt nevezték ki. Alapvetően új IP-kon fognak dolgozni, de első feladatként besegítenek az Amy Henning által írt Star Wars játék fejlesztésénél, ami a Visceral műhelyében készül. Raymond a kaliforniai stúdiót is felügyeli, de annak vezetői feladatait továbbra is Scott Probst látja el. Ez mindenképp pozitív hír, Jade tapasztalata sokat segíthet, úgyhogy reméljük, hamarosan látjuk majd közös munkájuk eredményét.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)