Hirdetés

Electronic Arts: "Elszúrtuk!"

|

A D.I.C.E. keretében John Riccitiello egy igen hosszú előadást tartott, melyben belátta, hogy bizony: korábban komoly hibákat követtek el. (Többek között ő maga is...)

Hirdetés

Mindez főként arra vonatkozik, hogy amikor egy-egy tehetséges csapatot felvásároltak, azt rövid időn belül beolvasztották a cégbe, s ezzel gyakorlatilag elveszett az a kreatív faktor, ami a korábban sikeres stúdiók működését jellemezte. Ezért nem hallani ma már a Bullfrog, a Westwood, vagy az Origin nevét. A jövőben szeretnék a lehető legnagyobb kreatív függetlenséget biztosítani a csapatok számára. Ez különösen fontos lenne a nemrég felvásárolt BioWare és Pandemic duo esetében. Ez, a leginkább az állam és az önkormányzatok viszonyát leképező modell remekül bevált már a Take Two és a Rockstar esetében. Ha már az említett kiadónál tartunk, akkor érdemes megemlíteni, hogy Riccitiello nagy rajongója a Bioshocknak, házon belül pedig a Burnout Paradise, a Skate és a Portal tetszett neki.
Mint elmondta, a kis fejlesztőcsapatok ideje lejárt. Egyre több pénzt kell beleölni a játékok fejlesztésébe, s ma már nem elegendő egy ekkora horderejű feladatra 20-25 ember.

Az előadás részleteibe itt kukkanthattok bele.

 

 

riccitiello.jpg

 

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)