Bár idén már nem az Electronic Arts lett Amerika legrosszabb vállalata és próbálja megszerettetni magát a játékosokkal (ingyenes játékok, alapítványok támogatása, miegymás), azért továbbra sem lélegezhet fel és nem csak a Battlefield 4-et érintő pereskedés miatt.
Az Electronic Arts nyilvánosságra hozta, hogy a szeptember 30-ig tartó három hónapos időszakban 990 millió dolláros nettó bevételt könyvelhetett el, amely papíron nem hangzik rosszul, azonban ez 18,5 százalékos bevételcsökkentést jelent a korábbi negyedévhez képest (akkor 1,21 milliárd volt). Persze nincs oka a vállalatnak panaszra, mivel ez a teljesítmény 42,4 százalékos növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest, ráadásul ugyanezt az időintervallumot alapul véve nem 273 millió veszteségük, hanem 3 millió dollár nyereségük lett. Az EA digitális bevételei sem állnak a helyzet magaslatán, elvégre 5,2 százalékos visszaesést tudnak felmutatni az előző negyedévhez képest (536 millió helyett 508 millió dollár), azonban a múlt év eredményeivel szemben 12,9 százalékos siker lett az osztályrészük.
Ahogyan augusztusban is hangoztatták, a cég nagyon bízik benne, hogy a különböző letölthető tartalmakból 1 milliárd dollár bevételük származik majd ebben az évben, amelyben nagy szerepet vállalnak az NHL, a FIFA és a Madden sorozatok Ultimate Team eladásai, amik iránt 2013-hoz viszonyítva 96 százalékkal megnőtt a kereslet. Az Electronic Arts pozitívan tekint a jövő felé és a 2015. március 31-ig tartó pénzügyi évre 4,375 milliárd dollár nyereséget jósolnak, amiből csak a következő negyedév, vagyis az ünnepi időszak fog kitenni 1,1 milliárdot és az Európában 2015. március 19-én megjelenő Battlefield: Hardline is hozzáteszi majd a magáét.