A jelentés nem csupán a részvényeseknek, hanem például a PC-s játékosoknak is tartogatott néhány biztató adatot, de nem örülhetünk maradéktalanul a trendeknek, amik a dokumentumból kiolvashatóak. Az adatok alapján ugyanis úgy tűnik, az Electronic Arts elég jól profitál abból, hogy az alapjátékai mellett rengeteg más tartalmat árul.
Mind kiderült, a kiadó digitális eladásaiból származó bevételekből 89 millió dollárt adtak ki az alapjátékok, ennek pedig több mint a kétszeresét hozták be a különböző "extra tartalmak", ahogy az EA fogalmazott. Ezekhez hozzátartoznak a különböző DLC-k, ahogy az olyan játékbeli tranzakciók, mint a sportjátékaik Ultimate Team-kártyacsomagjai, vagy a különböző free-to-play címekben található vásárlási lehetőségek is (a mobilos címek viszont nem tartoznak ide, azoknak saját kategóriája van). Ezzel ráadásul az extra tartalmak kategóriája könyvelhette el a legnagyobb növekedést is, ezekre 27 százalékkal költöttünk többet, mint a tavalyi év azonos időszakában (ez a szeptember 30-ával lezáruló három hónap). Látva, hogy a DLC-k, és más "extra tartalmak" mennyire jövedelmezőek, érthető, hogy az EA és más kiadók is erőltetni fogják ezeket azokban az esetekben is, amikor ennek a hangjukat hallató játékosok egyáltalán nem örülnek.