Sok mindenre számítottunk, amikor egymás között beszélgettünk a lehetséges bejelentésekről, ám erre nem. Gyakorlatilag leírtuk a Ghost Recont, mióta a sorozat megmerítkezett a free-to-play dagonyában, aztán legnagyobb ámulatunkra visszatért. Nem is akárhogyan...
A Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands egy négyfős amerikai műveleti egység irányítását adja a játékos kezébe, akinek fedett bevetéseken kell részt vennie a Santa Blanca drogkartell megsemmisítésének céljával. Küldetéseinknek Bolívia ad majd otthont, több száz várossal, útikönyvekből és képeslapokból ismerős (feltéve, hogy valaki már járt arrafelé) helyszínekkel.
Ez lesz a Ubisoft valaha készült legnagyobb és legváltozatosabb nyitott világú akciójátéka, amelyben számtalan frakcióval és helyi legendával ismerkedhetünk meg. Kiválóan képzett (és persze a játék folyamán továbbfejleszthető) szellemeink a legjobb és legmodernebb felszereléshez férnek hozzá, válogatott fegyverarzenál, valamint különféle járművek és drónok segítségével vadászhatják le a drogbárókat.
Nouredine Abboud vezető producer elmondása szerint nem más a céljuk, mint elérni, hogy soha egyetlen szituáció se ismétlődjön meg a játékban, minden egyes alkalommal máshogy alakuljanak a dolgok, amikor tengelyt akasztunk a rosszfiúkkal.
Ennek rendelték alá a Wildlands sztoriját is, tehát a játékosra bízzák, mikor melyik feladattal kíván foglalkozni, és hogy milyen módszerekkel éri el célját. Arra viszont mindenképpen vigyázzunk, hogy tetteink következményei mindenképpen éreztetik majd hatásukat. Nem mindegy, hogy ellenséges viszonyt ápolunk valakivel, vagy a szövetségesünkké tesszük.
Az egyedül, illetve kooperatív módban is játszható Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands legkorábban 2016 folyamán jelenhet meg PC, PS4 és Xbox One platformokra. A fejlesztést a Ubisoft Annecy, Ubisoft Bucharest, Ubisoft Montpellier, Ubisoft Milan és Ubisoft Reflections stúdiók végzik a Ubisoft Paris irányítása alatt.