Yoshida Shuhei, a Sony Worldwide Studios elnöke ugyanis azt merészelte mondani a Wired munkatársának adott interjúja közben, hogy valamiképp meg kell győzniük a PS4-tulajokat arról, hogy még több száz dollárt költsenek a Morpheus headsetre.
A rábeszélés legjobb formájának természetesen az tűnik, hogy mind több és több játékos tartalmat jelentenek be a készülékre. Jelen pillanatban is mintegy 30 játék áll fejlesztés alatt (néhányat már láthattunk a Sony E32015-ös konferenciáján), bár nem mindegyik készülhet el a 2016 első felében várható rajtra, a búváros The Deep és az eSportnak szánt Rig várhatóan ott lesz.
Yoshida azt is hozzátette, hogy nem az ára a legfontosabb faktor számukra, hanem a felhasználói élmény. Egy VR-eszköz kipróbálásakor dől el, hogy képes lesz-e hozzászokni a reménybeli vásárló, vagy inkább unortodox módon adja vissza elfogyasztott táplálékát a természetnek. Ezek alapján legalább 200-300 dolláros árra, vagy még ennél is többre számíthatunk, de emlékezzünk csak vissza, hogy egy hasonló árcédula nem tartotta vissza annak idején a Move (vagy a Kinect) iránt érdeklődő embereket sem a vásárlástól.