A belga Larian Studios leginkább a Divinity sorozatáról híres világszerte, gondoljunk csak a Divine Divinity kezdetre vagy éppen a Divinity II-re és annak kiegészítéseire. A csapat újabb címet kíván leleplezni az idei E3-on, melynek előszelét már most érezhetjük.
Készülőben van a Divinity: Original Sin, ami az előd közvetlen folytatása lesz annak minden értékét képviselve, visszahozva a kedvelt izometrikus nézetet. A játékban két főhőshöz lesz szerencsénk: míg a férfi a törvény szigora elől kénytelen menekülni, addig a hölgy éppen megússza a másvilágra való távozást, de nem várt következmények lévén semmire sem emlékszik addigi életéből.
A Divinity: Original Sin szerepjátékokhoz hű játékmenetében nagy hangsúly lesz a csapatépítésen és a döntéshozatalon, de fontos részét képezik játékunknak a statisztikák is. A játékban való küzdelmet igen elmés módon tették érdekessé: a valós idejű harcot keverik a körökre osztott csatározással, melynek leginkább a Heroes of Might & Magic sorozaton felnevelkedett stratégák örülhetnek a legjobban. Érdekessége ezen megoldásnak, hogy a két főszereplő nem csupán karaktereik miatt lesznek fontosak, de a harcokat és a multiplayert is uralja majd kettősük: ha az egyik nem szeretne részt venni az épp folyó, körökre osztott küzdelemben, akkor valós időben tevékenykedhet a csatározástól távol.
A játék multiplayer részéről alig tudunk valamit, de annyi már kiszivárgott a PC Gamer-nek hála, hogy az Original Sin minden bizonnyal támogatni fogja a két játékos co-op módot. Itt nyilvánul meg a játék egyik újítása, miszerint ha döntéshozatalra kerül sor és mindkét karakter mögött álló felhasználó másképp válaszolna, akkor a statjaik döntik el, hogy melyikőjük érvényesülhet.
A Divinity: Original Sin a forrás alapján PC-re várható, az idei E3-on pedig a hivatalos előzetessel és információkkal találkozhatunk majd.