Ismerősen cseng az, hogy procedurálisan generált? A Hello Games a No Man's Sky-al biztosan megutáltatta ezt a két szót a játékosok többségével, és most kiderült, hogy a Ubisoft is hasonló megoldást fog alkalmazni a Beyond Good & Evil folytatásában.
A sorozat atyja, Michel Ancel megerősítette, hogy női és férfi karaktert is választhatunk magunknak a játék elején, és nagy valószínűséggel testre is szabhatjuk majd hősünket. Ami viszont érdekesebb, hogy a játék világa procedurálisan generált és teljesen nyitott lesz, így a No Man's Sky-hoz hasonlóan itt sem lesznek átvezetők, ha egy bolygóról kirepülünk a világűrbe.
Ancel szerint a városok maguktól épülnek majd és elpusztíthatóak lesznek, illetve még ők maguk sem tudják, hogy mit találhatunk majd néhány bolygón. Ez nagyon ismerősen hangzik, és mind tudjuk, mi lett a vége a Hello Games esetében, de reméljük, hogy a Beyond Good & Evil világa sokkal eseménydúsabb lesz.
A lassan 15 éve várt játék egyelőre még nem kapott megjelenési dátumot, és még azt sem igazán tudjuk, hogy miféle játékmenetet kínál majd, de a folyamatosan érkező információmorzsákból lassan összeáll a kép, ami bizony egyre érdekesebb.