Ahogy arról az E3-as sorozatunk Ubisoftot taglaló részében beszámoltunk, a kiadó méretes puttonnyal érkezett a Los Angeles-i expóra, a közönség pedig gyermeki ártatlansággal figyelte, ahogy szépen kipakolják a portékájukat. Egy órába próbáltak meg mindent besűríteni, és bár rengeteg új infóval gazdagodtunk, elhallgattuk volna még egy darabig az előadást, néhány kérdés ugyanis megválaszolatlan maradt.
Anélkül, hogy bárki egy kósza mondattal is felvezette volna a konferenciát, elindult a Far Cry 4. Egy kis Himalája, egy szemtelen majom, aztán hopp, valakit már torkon is szúrtak. Fogalmunk sincs, kinek a fejéből pattannak ki a széria főgonoszai, de nézesse meg magát, mert ilyen őrülteket normális ember nem igazán talál ki. Az 5 perces gameplay után a csodálatos orgánummal megáldott Dan Hay borzolta egy kicsit a kedélyeket, aztán átadta a színpadot Aisha Tylernek.
A szabad szájú színésznő odadobott néhány keményebb poént, aztán bemutatta a Just Dance 2015-öt, amely olyan dalokat tartalmaz majd, mint a Pharrel Williams féle Happy, vagy épp Allie Goulding legnagyobb slágerei, és koreográfiák közt azt is láttuk, hogy táncol egy róka, bár azóta sem tudjuk, hogy mit is mond pontosan. A Community Remixnek köszönhetően a mi teljesítményünk is bekerülhet a játékba, hogy emberek milliói próbálják leutánozni a tánclépéseinket. A funkciónak köszönhetően az egész világ megtudja majd, hogy ropják a GameNight táncosai. Csoda lesz.
A rövid trailer után megjelent a játék vezető producere, hogy egy rögtönzött show-val borzolja a kedélyeket. Bemutatták a telefonos/webes Just Dance Now-t, amellyel korlátlan számú játékos csatlakozhat ugyanahhoz a közösségi élményhez, és bár Jason Altman nem tánctudása miatt lett a projekt producere, szerencsére olyanok is voltak a színpadon, akik az egyet jobbra-egyet balra koreográfiánál többet is képesek eltáncolni.
A vidámságot egy kis poszt-apokaliptikus nyomasztás követte, így pár percre a pusztulás szélére sodródott New York lakóinak bőrébe bújhattunk, amíg a Tom Clancy's The Division trailerét néztük. A time-lapse videó tökéletesen szemléltette a játék mögött duruzsoló Snowdrop engine-ben rejlő potenciált, a fantasztikus zenei és képi világnak köszönhetően pedig el is kezdtük tölteni a kulacsot és befűzni a bakancsot (mert hát Neo is megmondta, hogy remegő kézzel nehéz bakancsot kötni, vagy valami ilyesmi)
Aisha Tyler néhány mondat erejéig visszatért a színpadra, de csak azért, hogy felkonferálja a The Crew trailerét. A Ubisoft állítása szerint a teljesen nyílt világú játékan egyetlen töltőképernyő nélkül szelhetjük át az egész amerikai kontinenst, így akár egyhuzamban levezethetjük a Miami - Los Angeles távot. A hatalmas világ persze önmagában nem elég, tudja ezt Julian Gerethy, a The Crew kreatív igazgatója is, így meséltek egy picit a játékban rejlő lehetőségekről. A csapatok közti különböző versenyek és kihívások mellett különböző felfedezős feladatokkal is találkozunk majd.
Ezt követően kicsit visszaugrottunk az időben, egészen a 18. század végére, és ellátogattunk Párizsba, ahol az Assassin's Creed: Unity játszódik. A Ubisoft szokásához híven egy olyan zenét választott a trailer alá, amire mi magunk sosem gondoltunk volna, mégis tökéletesen működik. A videó után a játék vezető pályatervezője is felment a színpadra, hogy mutasson néhány percnyi Xbox One gameplayt az érdeklődőknek. Viszonylag hamar kap is egy golyót a mellkasába, de ez nem akadályozza meg abban, hogy megmutassa a felújított harcrendszer működését.
A templomosok elleni harcok a kilókkal vívott csata új fegyvere, a Microsofttal közösen készített Shape Up követte. A zenés-táncos-kinectes játékot egy Guitar Herohoz hasonló játékmenettel vezették fel, aztán behoztak még néhány fejlesztőt, akik egy vérre menő fekvőtámasz-párbajban mérték össze erejüket.
Megint egy kicsit komolyabb téma következett, a Valiant Hearts: The Great War ugyanis az első világháború eseményeibe enged betekintést. A Child of Lighthoz hasonlóan ez a játék is UbiArt motorral készül, így a lélegzetelállító képi világ már most borítékolható. A szívbemarkoló trailerből azt is megtudtuk, hogy a játékra már nem is kell sokáig várnunk, hiszen a megjelenést június 25-re datálta a kiadó.
A végére megjelent Yves Guillemot, a Ubisoft CEO-ja, aki hozott egy kicsit mesterkéltnek tűnő, de fantasztikus gameplay videót az új Rainbow Six játékból. A Rainbow Six: Siege bemutatása után Aisha Tyler is a könnyeivel küszködött a színpadon, odadobott még néhány kisebb káromkodást, aztán elköszönt az újságíróktól és nézőktől. A kiadó fantasztikus felhozatallal érkezett idén is, de azért szívesen hallottunk volna mondjuk a Beyond Good & Evil második részéről, a Prince of Persia folytatásáról, vagy a Watch Dogs jövőjéről. Sebaj, majd jövőre, addig majd csak kibírjuk valahogy.
Nektek hogy tetszett a Ubisoft idei felhozatala?