A hacker szóval fölösleges lenne dobálózni, hiszen egy egyszerű túlterheléses támadásról beszélünk, ami úgy látszik most éli reneszánszát. Az utóbbi időben egyre több ilyennel találkozunk, most például a Dota 2 meccseit teszik vele tönkre.
Az egy héttel ezelőtt induló MMO, az ArcheAge szervereit már a publikus indulás előtt sikerült összeomlasztani, most azonban nem a szervereket, hanem magukat a játékosokat támadják. A profik IP-címét valószínűleg a Skype fiókjukon keresztül sikerült megszerezni, így azonosították be őket.
Az elmúlt néhány napban több meccset is félbe kellett szakítani vagy elhalasztani az ilyen támadások miatt, hiszen egyes játékosok folyamatosan kiestek, sőt, a Na'Vi egyik meccsén az 5-ből 4 játékos hálózati kapcsolata adta fel a szolgálatot. A versenyszervezők szerint a játékosok felelőssége, hogy megbízható kapcsolattal játszanak, így az ebből adódó hibákat visszamenőlegesen már nem próbálják meg orvosolni.
Szerintetek mi lenne a helyes megoldás?