Lassacskán elérkezik a Diablo III: Reaper of Souls kiegészítő megjelenésének napja, a Blizzard viszont addig sem rest újdonságokat bevezetni az alapjátékba.
A napokban élesedett a 2.0.1-es patch, mely rengeteg hibajavítás és egyéb kötelező dolog mellett az alábbi változtatásokat eszközölte:
Loot 2.0
- Fejlettebb Legendary felszerelések.
- Fejlettebb stat elosztás a tárgyaknál: a tárgyak tulajdonságai két kategóriára vannak osztva: Primary (elsődleges) és Secondary (másodlagos).
- Az elsődleges statoknak van a legnagyobb hatása egy karakter erejére és túlélési esélyeire.
- A másodlagos statok indirekt eszközölnek fejlesztéseket. Ezek a stat csoportok többé már nem nyomják le egymást, ha egy tárgy rollolásra kerül.
- Célzott/okos dropok: Az okos dropok olyan tárgyak, melyek statjai a megtaláló karakterhez vannak szabva.
- Többféle legendary és set tárgy
Új nehézségi beállítások
- A kezdők Normal fokozaton kezdhetik utazásukat, majd szép lassan átjuthatnak a Hardon, az Experten, a Masteren és a Tormenten.
- A legnehezebb nehézségi fokon járnak a legjobb jutalmak, és aki igazi kihívást keres, Torment I-től Torment VI-ig is haladhat.
- Az ellenfelek mostantól a játékosokhoz igazoloódnak, így nincs szükség a fejlődés során bizonyos nehézségi szinteken és Actokon keresztüljutni.
Fejlődés a Paragon 2.0-val
- Eltávolították a Paragon szintkorlátját
- Megosztott Paragon szintek: minden karakter Paragon szintje egyszerre fejlődik
- Ha bárki Paragon szintet lép, kap egy Paragon pontot. Ezeket négy különböző kategóriában lehet gyűjteni: Core, Offense, Defense és Utility.
Klánok és közösségek
A klánok és közösségek bevezetésével a játékosok könnyen használható, praktikus eszközöket kapnak, hogy megtalálják és kapcsolatba lépjenek azonos érdeklődésű egyénekkel, akik hasonló vonzalmat éreznek a démonirtás, a lootvadászat, a tapasztalati pont-farmolás és más dolgok iránt.
Ha többet szeretnétek tudni, nézzétek meg a teljes patch note-ot.
Hogy tetszenek a változtatások?