Bár úgy tűnik, hogy a Bungie fejlesztői elesnek egy jókora bónusztól a játék értékelései miatt, panaszkodni azért nincs okuk, hiszen már a Destiny már így is jóval 300 millió dollár fölött hozott a konyhára.
A játékfejlesztők általában szeretnek olyan játékokon dolgozni, amikkel maguk is szívesen játszanának, ha pedig egy olyan nagyszabású projektről van szó, mint a Destiny, akkor ez hatványozottan igaz. A fejlesztők beletettek már néhány órát a játékba, illetve megvan az az előnyük, hogy mivel ők programozták, minden apró részletét ismerik a dolognak, ettől függetlenül valószínűleg vannak náluk jobb játékosok.
Activision suggested the following cross-channel marketing opportunity. During Destiny load screens, play an entire game of Hearthstone.
— Legendary Engram (@legendaryengram) 2014. szeptember 18.
Egy fejlesztőkből álló csapat a mai naptól hetente összeül majd egy órácskára, hogy pörgessék a Crucible-t, ha pedig meg tudjuk verni őket, egy "Sing of the Opposing Will" badge lesz a jutalmunk. Az event PS4-en zajlik, a részvételt viszont megnehezíti, hogy nálunk épp holnap hajnali 3 lesz, mikor a srácok leülnek a tévé elé. A pontos részletek itt találhatóak. Ha már itt tartunk, ugye mindenki találkozott már a világ legzseniálisabb Twitter csatornájával?