Egy új marketingfogást talált ki a Red Bull és a Destiny kiadásáért felelős Activision. A történet lényege, hogy spéci kódokat rejtenek el Red Bull dobozokban, melyeket beváltva egy izgalmas, több fázisból álló missziót oldhatunk fel a Destiny: The Taken King kiegészítőhöz.
Oké, van ez a tartalmában egészen jónak tűnő kiegészítő. Lesz benne minden, amire szükségük lenne a Destiny játékosoknak, és tele lesz új tennivalókkal, amire a játéknak borzasztóan szüksége van. Ettől függetlenül az árazás miatt nem éppen őszinte a közösség mosolya, és még tesznek egy cseresznyét is a tetejére azzal, hogy bejelentik: a tartalom egy (igaz, apró) részét egy energiaital mélyére rejtik. Ez alsó hangon megérdemel egy szarkazmustól csattogó lassú tapsot.
A legszebb a történetben az, hogy a megoldás csak az Egyesült Államokra és Kanadára vonatkozik, ami valószínűleg azt jelenti, hogy mi, itt az EU-ban maximum amcsi jó ismerősöktől kaphatunk majd a küldetés megnyitásához szükséges kódot (már ha eleve nem tiltják le az egész rendszert EU accountokra).
Alapvetően semmi gond nincs a termékkapcsolásokkal és hasonló marketing fogásokkal (emlékszünk még a Monster fülekbe rejtett Call of Duty bónusz xp-re?), de amikor egy meglehetősen drága kiegészítő egy darabjáért még energiaitalt kell venni, ott már tikkelünk. Ki mennyire van felháborodva?