A Destiny még sok finomításra szorul. Egy ekkora játékhoz képest persze tényleg fantasztikus, hogy a Bungie játéka mennyire jól működik, viszont amit pár száz tesztelő nem vett észre, azt pár millió játékos nyilván felfedezte.
Ilyen volt például az úgynevezett Loot Cave, ami egy Földön lévő barlang beceneve volt. Nem tudott semmi extrát, csak annyit, hogy ha megfelelő távolságból lőtted a belőle folyamatosan özönlő ellenséget, akkor nagyobb eséllyel dobott neked az egyik mob jó cuccokat. A Bungie most ezt egy hotfixben kivette a játékból, mostantól ritkábban spawnolnak a szörnyek, úgyhogy nem érdemes ott álldogálni.
Ez persze érthető, mert az emberek ahelyett, hogy mennének felfedezni és küldetéseket csinálni, inkább egy fekete lyukat lőttek - teszem hozzá, elképesztően kitartóan.
Érdemes még megjegyezni, hogy a lila, vagyis Legendary tárgyak nagyon úgy tűnik, hogy nem adnak már ritka alapanyagokat, ha széttörjük őket. Ezt még nem tudjuk biztosan, de tegnap, a Queen's Wrath küldetésért kapott Legendary itemért nem járt Ascendant Shard. Ez nemcsak azért baj, mert borzasztóan nehéz más úton hozzájutni, de rengeteg kell belőle.
A másik - ennél sokkal örömtelibb - hír, hogy a Bungie már dolgozik a Destiny kommunikációs problémáinak megoldásán. Egy hamarosan érkező frissítésben megoldják, hogy a Crucible és a Strike meccsek alatt akkor is tudjunk beszélgetni a társainkkal, ha azokkal nem vagyunk egy partyban vagy fireteamben. Ez egy nagyon fontos dolog, ugyanis a Destiny közösségi élményét derékba törte az, hogy eddig pusztán az arcába tudtál táncolni a többi Guardiannek.