Nem kis gépezet dolgozik a Destiny mögött, hogy minden a legnagyobb rendben legyen a szeptember 9-i megjelenés idejére. Egy ekkora projektnél nemcsak a fejlesztési költségek, de a marketing is brutális mennyiségű tőkét kíván, így a játéknak kiemelkedő eladásokat kell produkálnia, hogy a kiadó ne bukjon az üzleten.
Bobby Kotick egy Los Angeles-i konferencián említette meg, hogy a Destiny egy durván 500 milliós projekt, amellyel az Activision semmilyen kockázatot nem vállalhat. Csak hogy érzékeltessük, a valaha készült legdrágább játék jelenleg a Grand Theft Auto V, amely a maga 265 milliós költségvetésével jócskán meghaladta a korábbi listavezető Call of Duty: Modern Warfare 2-t, amelyre 200 milliót költött anno az Activision.
Elemzők szerint amennyiben a Destiny a megszokott 60 dolláros áron kerül a boltokba, a kiadónak legalább 15-16 millió példány kellene értékesítenie, hogy nullára kihozza az elszámolást, ezen felül kezdenének profitot termelni. A GTA V már túl van a 32 millió eladott példányon, de egy bejáratott franchise régóta várt darabjáról beszélünk, amely évek óta meghatározó piaci szereplő, a Destiny pedig új belépőként ugrik fejest a játékvilágba.
Szerintetek hány játékossal büszkélkedhet majd a Destiny?