Az Xbox One exkluzív Dead Rising 3-mat rengetegen kipróbálták már a gamescomon kiállított standon és élvezték is volna a játékmenetet, ha az nem akadozott volna folyamatosan.
A VideoGamer munkatársának nyilatkozva a Dead Rising 3 producere, Jason Leigh igyekezett védeni a csapat becsületét és kikötötte, hogy a kiállított demó tulajdonképpen csak néhány hetes és a végleges kiadás előtt még sok módosítást igényel, például meg kell oldaniuk, hogy abban az esetben, ha rengeteg zombi jelenik meg a képernyőn, ne lassuljon le vagy éppen akadjon meg a játék.
Leigh szerint az elsődleges céljuk az, hogy egy stabil 30 FPS-t érjenek el és ebben a Microsoft megfelelő szakemberei nyújtanak nekik segítséget. Ebből kifolyólag a Capcom Vancouver igyekszik megnyugtatni mindenkit: a Dead Rising 3 megjelenésekor, novemberen már semmilyen hibát vagy akadást nem fogunk tapasztalni. Még szép, hogy nem.