Hirdetés

Gamescom 2013 - Dead Rising 3-nál a 30 FPS a cél

|

A gamescomon kipróbálható a Dead Rising 3, de nincs benne sok köszönet az akadások miatt. A Capcom reagált.

Hirdetés

Az Xbox One exkluzív Dead Rising 3-mat rengetegen kipróbálták már a gamescomon kiállított standon és élvezték is volna a játékmenetet, ha az nem akadozott volna folyamatosan.

A VideoGamer munkatársának nyilatkozva a Dead Rising 3 producere, Jason Leigh igyekezett védeni a csapat becsületét és kikötötte, hogy a kiállított demó tulajdonképpen csak néhány hetes és a végleges kiadás előtt még sok módosítást igényel, például meg kell oldaniuk, hogy abban az esetben, ha rengeteg zombi jelenik meg a képernyőn, ne lassuljon le vagy éppen akadjon meg a játék.

Leigh szerint az elsődleges céljuk az, hogy egy stabil 30 FPS-t érjenek el és ebben a Microsoft megfelelő szakemberei nyújtanak nekik segítséget. Ebből kifolyólag a Capcom Vancouver igyekszik megnyugtatni mindenkit: a Dead Rising 3 megjelenésekor, novemberen már semmilyen hibát vagy akadást nem fogunk tapasztalni. Még szép, hogy nem.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)