A DayZ-hez mostanában egy kicsivel ritkábban érkeznek a javítások, de ez nem azért van, mert a Bohemia a zombis túlélőmóka eladásaiból befolyt pénzen rózsaszín koktélokat szürcsölget a Velencei tó partján és már nem érdekli a játék.
Épp ellenkezőleg. Dean Hall valószínűleg megvárja a GameStar tábort a Velencei kirándulással, addig a most kibővített csapatával a DayZ-t gyúrja játszható formájúra. Ez is volt igazából a probléma, ugyanis a fejlesztés felgyorsítása érdekében új embereket kellett felvenni a csapatba, akik mielőtt hasznos tagjává válhatnának a Bohemia DayZ-t hegesztő divíziójának, először be kell tanulniuk. Ez sok erőforrást igényel a jelenlegi fejlesztők oldaláról, ezért lassult le egy kicsit a munka.
Az új fejlesztők már dolgoznak is a zombik útkeresésén, ami számunkra azt jelenti majd, hogy az élőhalott horda nemcsak okosabban közlekedik majd, de fel tud jönni utánunk az emeletekre is, viszont nem suhan majd át a falon. A Bohemia azt is elmondta, hogy az új megoldások miatt már nem lesz akkora az erőforrásigénye sem az új MI-nek.
Több grandiózus változás is várható a játékban, amik közül a teljesítménynövelés lesz az egyik legfontosabb. Ez igazából főleg optimalizáció lesz, tehát például az MI pathfindingért egy másik mag lesz a felelős, ami hatalmas teljesítménybeli ugrást eredményezhet. Ez egy hosszabb folyamat lesz, úgyhogy valószínűleg még egy kicsit várnunk kell rá.
A DayZ hivatalos oldalán részletesen írnak erről a fejlesztők, úgyhogy ha több mindenre vagytok kíváncsiak a játék jövőjével kapcsolatban, akkor tessék ellátogatni oda is. Most érkezett még pár apróbb újítás és javítás a DayZ-hez, amiket itt meg tudtok nézni.
Mit szóltok?