Peter Thoman szabadidejében elcseszett PC-s portokat kalapál,neki köszönhetjük a játszható Deadly Premonition-t, és a Dark Souls: Prepare to Die-t is. Utóbbira annyira kevés figyelmet fordítottak a fejlesztők, hogy fix 1024*720-as felbontásban, használhatatlan egérkezeléssel és számtalan egyéb gigantikus hibával dobták piacra. Az interneten csak Durante-ként ismert modder azonnal rávetette magát a problémára, és rövid időn belül fantasztikus fixeket készített az egyébként szinte játszhatatlan játékokhoz.
Nyakunkon a Dark Souls II PC-s megjelenése, melynek dobozos forgalmazásával rögtön problémák adódtak, és sokan féltek attól, hogy a fejlesztők megint jelentéktelen portként tekintenek majd a játékra, így nem kapja meg a szükséges figyelmet. A PC Gamer fel is kérte Durante-ot, akik elég jól ismeri a Dark Souls techninkai megoldásait, hogy véleményezze a második részt. A konzolos változat rengeteg kritikát kapott, mivel grafikailag nem hozta az elvárt szintet, ami csak növelte a rajongók félelmét.
Durante szerint a fejlesztők most kiemelkedően jó munkát végeztek. A felbontás és az fps problémák is megoldódtak, akár csak az irányítás, valamint rengeteg, konzolok kihasználatlan effekt is bekerült ebbe a változatba. Skippelhetőek az átvezetők, a grafikai beállítások pedig - mint az árnyékok és modellek részletessége, vagy az élsimítás - precízen konfigurálhatóak. Bár a maximális beállításokhoz egy combosabb masinára van szükség, a játék a gyengébb konfigokon is elfut, és ehhez nem kell minden értéket nullára állítanunk.
A játék tehát jól sikerült, azok is megtalálják a számításukat, akik nem elégszenek meg a 1080p-vel. Durante szerint a Dark Souls II jobban néz ki, mint egy szénné moddolt Dark Souls, és ha valaki, akkor ő jól ismeri ezt a szférát. A PC-sek természetesen sosem elégszenek meg a gyári lehetőségekkel, mindig a grafikai határokat feszegetik, így valószínűsíthető, hogy a jövőben érkeznek majd a különböző grafikai tweakek.
Ti milyen platformon nyomjátok a Dark Souls II-t?