Hirdetés

Deep Down - mit tud egy lovagi felszerelés?

|

Messze van még a fantasy RPG megjelenése, de a Capcomnak továbbra is van mit mondania róla. Most a páncélzatról és a fegyverekről meséltek egy kicsit, ütős lesz.

Hirdetés

Ha egyszer tényleg eljön a sárkányok kora, a japánok biztosan felkészülten állnak majd a tűzokádó fenevadak elé. A Capcomnál különösen magas az egy főre jutó sárkányszakértők aránya, nem csoda, hogy a Deep Down alapját is mítikus lények képzik majd.

Japánban várhatóan február végén, a PlayStation 4 ottani megjelenését követően jelenik meg az exkluzív Deep Down online multiplayer bétája, ami idővel remélhetőleg hozzánk is eljut. A játékban valószínűleg fölöslegesen töltenénk hosszú órákat karakterünk arcvonásainak alakítgatásával, tekintve hogy tetőtől talpig fémszerkóban lesz. A fejlesztők most néhány fegyvert és páncélt is bemutattak, hogy jó előre felkészülhessünk.
 

Eddig három fegyvertípusról rántották le a leplet. Az egy- és kétkezes kardok mellett lándzsával próbálhatjuk átküzdeni magunkat az ellenfelek tengerén, és természetesen minden fegyver más-más előnyökkel jár. Kezdésként érdemes lesz az egykezes kardot választani, hiszen emellé pajzsot is ragadhatunk, amely valószínűleg rengeteget javít majd a túlélési esélyeinken, főleg a játék korai szakaszában.
 

Akik kicsit agresszívabb megközelítés mellett döntenek, azoknak a kétkezes kard lehet a megfelelő választás. Jelentős sebzés- és hatótávolság-növekedést jelent egykezes társához képest, így közelharcban ideális választásnak tűnik. A lándzsával nem annyira csapkodni, inkább szúrni fogunk, viszont ezzel érdemes a gyengepontokra döfni. Egy megfelelő helyre bevitt találattal mozgásképtelenné vagy egyenesen halottá tehetjük az ellenfelet.

Arról egyelőre nincs információnk, hogy a fegyverváltásra lesz-e lehetőségünk játék közben is, vagy a különböző szerepek betöltésére egy-egy csapattagot kell kineveznünk. Az általunk forgatott fegyver és a viselt páncél típusa leginkább attól függ, hogy milyen dungeonbe érkezünk. A dungeon elején található szobor jelzi majd a kort, amelybe annak megérintésével kerülünk, illetve amelynek felszerelését használjuk, hogy az ott tanyázó szörnyeket móresre tanítsuk. A fejlesztők szerint a next-gen grafika teljesen élethűen adja majd vissza a páncélunkat, amit az eddig látott videók alapján el is tudunk hinni.

Ti várjátok már a megjelenést?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)