A Call of Duty Ghosts producere, Mark Rubin egy interjúban mesélt róla, hogy mit várhatunk majd a játék küldetéseitől.
A Treyarch a Call of Duty Black Ops 2-vel változtatott egy kicsit a sorozat lineáris történetvezetésén és küldetésrendszerén azzal, hogy a döntéseinkkel és cselekedeteinkkel befolyásolhattuk a játékmenetet. Az Infinity Ward ezzel szemben a Call of Duty: Ghosts-ban nem a szerteágazó missziókat helyezi előtérbe, hanem majdnem teljesen lineárissá teszi az élményt.
"Nálunk nem lesz az a szerteágazó rendszer, ami a Treyarchnál volt, természetesen. Bizonyos formában persze jelen van, szóval ha épp egy küldetés közepén vagyunk, találhatunk valamit, ami majd később kinyit valami mást ebben, vagy egy későbbi misszióban, ami egyébként nem történt volna meg" - magyarázta Rubin.
A titokzatos tárgyak "vissza-visszatérnek majd a kampány különböző pontjain" és mi arra gyanakszunk, hogy ezek különböző mobiltelefonok, laptopok és memóriakártyák formájában lesznek majd jelen a játékban.
A Call of Duty: Ghosts megjelenése a szokásos november 5-re esik, de addig még biztos sok olyan dolgot mesélnek majd még el nekünk a fejlesztők, amit még nem írtunk le nektek a Call of Duty: Ghosts előzetesünkben. Tartogatnak még számunkra meglepetéseket az Infinity Wardos srácok, például nagyon érdekesnek tűnik a meglebegtetett kooperatív rész, illetve a kíváncsian várjuk a multiplayer további fejleményeit is.
Ti várjátok már a megjelenést, vagy már csak azért is bojkottáljátok a Call of Duty-t?