A Call of Duty: Black Ops III bejelentése után a játékos közönség reakciója nem éppen a kitörő lelkesedésről tanúskodott, viszont az egyszer biztos, hogy a PC-s CoD-fanoknak nem lesz oka a panaszra. A Treyarch hagyományosan odafigyelt a számítógépes változat különleges igényeire, és úgy tűnik, ez nem lesz másképp ezúttal sem.
A minimum gépigény kiadásán kívül a PC-s fejlesztés vezetője, aki az árulkodó "@pcdev" néven van jelen a Twitteren, árult el néhány igen jól hangzó részletet. Egyrészt megtudtuk, hogy a rangsorolt meccsek dedikált szervereken futnak majd, amit szívesen látunk a mai multis FPS-ek peer-to-peer megoldásaival ellentétben.
BlackOps3 PC will use 100% dedicated servers for all ranked matches. (Same as previous BlackOps PC titles.) This is how we do it.
— pcdev (@pcdev) April 27, 2015
Szintén a multi kapcsán fontos részlet, hogy a Black Ops II-höz hasonlóan szeretnék kezelni a frame rate korlátozásokat, ahol az egyjátékos módban egyáltalán nem volt ilyen, multiban pedig 200 FPS volt a határ.
I don't like FPS caps on PC, unless necessary for balance or server performance in ranked matches... (1/2)
— pcdev (@pcdev) April 27, 2015
BlackOps2 = uncapped in SP/ZM, max 200 in MP. It's too early to say what we can do in BlackOps3, but that's my thinking on the topic. (2/2)
— pcdev (@pcdev) April 27, 2015
Végül, de egyáltalán nem utolsó sorban azt is leszögezték, hogy a megjelenéskor állítható lesz a karakterünk látószöge, ami minden PC-s portnál elég fontos, nem csupán a képernyőméretek és a felbontások sokfélesége miatt, hanem azért is, mert a számítógép monitora általában sokkal közelebb van a játékoshoz, mint a konzoloknál gyakrabban használt TV-k.
BlackOps3 will ship with an adjustable FOV slider. (Same as previous BlackOps PC titles.)
— pcdev (@pcdev) April 27, 2015
Nektek eddig hogy tetszik a Black Ops III?