A Call of Duty: Advanced Warfare többjátékos módjáról már meglehetősen sokat tudunk, sőt már a pályákkal kapcsolatban is egyre beszédesebbek a fejlesztők, de azért még mindig sok a kérdőjel.
A Call of Duty: Advanced Warfare multiplayerében több ismerős játékmód is visszatér, amiket az emberfeletti képességeink különlegesebbé tesznek. A Sledgehammer nemcsak a Pick 10 rendszer alapjait vette kölcsön a Treyarchtól, de a World at War egyik játékmódját, a Wart is átdolgozta az Advanced Warfare-hez. A Momentum ugyanazokra az alapokra épít, mint a War, kicsit olyan, mint egy Domination, ahol öt elfoglalásra váró terület van, de ahelyett, hogy ezek szét lennének szórva a pályán, egy vonalban helyezkednek el.
Az IGN videójában a Call of Duty: Advanced Warfare többjátékos módjának vezető dizájnere, Greg Reisdorf mesél a Momentumról.
Ti inkább a kampányra vagy a multira vagytok kíváncsiak?