Be kell vallanom, bizonyos játékokban (főleg a lopakodósokban) megrögzött visszatöltő vagyok. Az egyik ujjam mindig itt van a Quick Save gombon, fél percenként mentek, és ha valamit elrontottam, már töltök is vissza. Amikor a Deus Ex: Human Revolution átkerült a gépemen a HDD-ről az SSD-re, 47 másodpercről 6-ra csökkent a töltési idő. Elképesztően boldog voltam.
Most képzeljétek el, hogy egy Bloodborne-ban (ahol az átlag játékos több százszor hal meg) sokat kell várni újraéledéskor. Egy végigjátszás során a töltés alatt egy Call of Duty kampányt végigtol az ember. A From Software fejlesztői természetesen már dolgoznak a problémán, így ha minden jól megy, hamarosan nem kell ezzel foglalkoznunk.
A csapat igyekszik lerövidíteni a töltési időket, de egyéb teljesítménybeli optimalizációra és apróbb bugok javítására is sor kerül. Az Egyesült Államokban már beütött a 2,7 gigás day-one patch, amely stabilitási gondokra és a teljesítmény optimalizálására volt kihegyezve, valamint bekerültek az online co-op szerverek.
Ha kíváncsiak vagytok a játékra, feltétlenül gyertek el a csütörtöki GameNightra, ahol akár meg is nyerhetitek az egyedi, csak a sajtó számára elérhető kiadást.